- Wszystkie zaplanowane indywidualne wizyty i konsultacje osób bezrobotnych u doradców klienta odbywają się drogą telefoniczną.
- Klienci urzędu w sprawach dotyczących podpisania umów, uzupełnienia braków we wnioskach COVID-19, wydania skierowania do pracy lub na staż/szkolenie, obsługi wniosków na zatrudnienie cudzoziemców przyjmowani są w punkcie obsługi znajdującym się w budynku urzędu.
- Na bieżąco wypłacane są też zasiłki, stypendia, dodatki aktywizacyjne, dokonywane rejestracje osób bezrobotnych a także obsługa, poza tarczą antykryzysową, pozostałych formy wsparcia określonych w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
- Pracownicy urzędu pracy przyjmują i rozpatrują na bieżąco sprawy, pisma i zgłoszenia przesyłane do PUP w Opolu Lubelskim za pośrednictwem internetowych formularzy, poczty tradycyjnej oraz elektronicznej (luop@praca.gov.pl), a także w ramach kontaktów telefonicznych. Odpowiedzi na otrzymane zapytania oraz wydane decyzje administracyjne przesyłane są elektronicznie lub tradycyjną pocztą.
Informujemy, że z uwagi na dużą ilość wniosków w ramach Tarczy antykryzysowej wpływających do PUP w Opolu Lubelskim okres ich rozpatrywania może ulec wydłużeniu. Na czas weryfikacji wniosków znacząco wpływa kompletność i poprawność wypełnionej dokumentacji.
Pragniemy poinformować, że dokładamy wszelkich starań, aby obsługa odbywała się sprawnie. Prosimy o cierpliwość i zrozumienie sytuacji. Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy.
Korzystaj z dostępnych usług elektronicznych!!!
Możesz bez wychodzenia z domu:
- zarejestrować się elektronicznie w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu Lubelskim
- wysłać pismo do urzędu za pośrednictwem ePUAP
- załatwić sprawę za pośrednictwem Internetu
- zgłosić ofertę pracy on-line za pośrednictwem portalu praca.gov.pl
Dzięki ograniczeniu bezpośrednich kontaktów zmniejszymy zagrożenia związane z potencjalnym rozprzestrzenianiem się koronawirusa, co powinno stanowić nasz wspólny priorytet